Reklamační řád

1. Reklamace zboží

 

 

1/1. Reklamace zboží probíhá v souladu se Zákonem o reklamacích.

1/2. Reklamující je povinen při uplatnění reklamace předložit jakýmkoliv způsobem reklamované zboží a doklad o jeho nabytí v kontaktním místě pro přijetí reklamací společnosti VEREX, s.r.o. na adrese Tišnovská 305, Kuřim 664 34. Zde vyplní kompletně „Protokol o reklamaci“ společnosti VEREX, s.r.o..

1/3. Pokud se zákazník nemůže dostavit osobně na místo pro přijetí reklamací, může využít možnosti stáhnutí „Protokolu o reklamaci“ na www.verex.cz a po jeho kompletním vyplnění jej zašle e-mailem na adresu pneu@verex.cz. Reklamované zboží zašle na své náklady do místa pro přijetí reklamací společnosti VEREX, s.r.o. nebo bude po předchozím odsouhlasení převzato a dodáno do místa přijetí reklamací přímým svozem společnosti VEREX, s.r.o.

1/4. Společnost VEREX, s.r.o. neodpovídá za dodržení termínů pro vyřízení reklamace v případě požadavku zákazníka na předání reklamovaného zboží výrobci k podrobnějšímu posouzení.

1/5. Společnost VEREX, s.r.o. se zavazuje neprodleně po obdržení výsledku o reklamaci ze strany výrobce informovat zákazníka o výsledku reklamace. V případě uznané reklamace obdrží zákazník „Vyjádření o reklamaci“ a náhradou nové zboží ihned po dodání od výrobce zdarma. V případě zamítnuté reklamace obdrží zákazník neprodleně „Vyjádření o reklamaci“ a reklamované zboží mu bude vráceno na jeho náklady, nebude-li dohodnuto jinak.

Pneumatiky opravované, užívané v rozporu s TP daného vozu či mechanicky poškozené výrobce již neposkytuje standardní záruku.

Bez kompletního vyplnění všech políček reklamačního protokolu nebude reklamace uzavřena a odeslána výrobci, proto prosíme o důkladné a pečlivé vyplnění!

Ke každé zaslané reklamaci je nezbytné přiložit reklamační protokol kvůli její pozdější identifikaci, pokud se tak nestane, může dojít k prodloužení doby, nezbytné k řešení konkrétní reklamace. Pozor! Pohledávky po splatnosti vůči naší společnosti VEREX, s.r.o. a podrobné expertízy výrobce mohou mít za následek prodloužení reklamačního řízení.

Zasláním a vyplněním tohoto protokolu reklamující vyjadřuje souhlas se všemi podmínkami a okolnostmi, uvedenými na reklamačním protokolu, v reklamačním řádu i všeobecných obchodních podmínkách společnosti VEREX, s.r.o. platných a účinných ke dni uzavření rámcové kupní smlouvy.

 

Požadované informace k reklamaci:

  • Značka pneu
  • Datum nákupu
  • Číslo faktury
  • Značka vozidla / model
  • Rok výroby vozu
  • RZ vozu
  • Na pneu najeto (km)
  • Datum uplatnění reklamace
  • Pneumatika předána dodavateli dne
  • Systém poháněných kol
  • Typ vozidla
  • Používání
  • Pozice pneumatiky na vozidle
  • Důvod reklamace
  • Jak naložit s pneu v případě neuznání reklamace

Kontakty koncového uživatele:

  • Jméné, příjmení
  • Korespondenční adresa
  • Telefon
  • E-mail

 

VEREX, s.r.o. na adrese Tišnovská 305, Kuřim 664 34, Tel. +420 774 665 353, +420 543 213 904