Reklamační řád
Reklamační řád
1. Reklamace zboží
1/1. Reklamace zboží probíhá v souladu se Zákonem o reklamacích.
1/2. Reklamující je povinen při uplatnění reklamace předložit jakýmkoliv způsobem reklamované zboží a doklad o jeho nabytí v kontaktním místě pro přijetí reklamací společnosti VEREX, s.r.o. na adrese Tišnovská 305, Kuřim 664 34. Zde vyplní kompletně „Protokol o reklamaci“ společnosti VEREX, s.r.o..
1/3. Pokud se zákazník nemůže dostavit osobně na místo pro přijetí reklamací, může využít možnosti stáhnutí „Protokolu o reklamaci“ na www.verex.cz a po jeho kompletním vyplnění jej zašle e-mailem na adresu pneu@verex.cz. Reklamované zboží zašle na své náklady do místa pro přijetí reklamací společnosti VEREX, s.r.o. nebo bude po předchozím odsouhlasení převzato a dodáno do místa přijetí reklamací přímým svozem společnosti VEREX, s.r.o.
1/4. Společnost VEREX, s.r.o. neodpovídá za dodržení termínů pro vyřízení reklamace v případě požadavku zákazníka na předání reklamovaného zboží výrobci k podrobnějšímu posouzení.
1/5. Společnost VEREX, s.r.o. se zavazuje neprodleně po obdržení výsledku o reklamaci ze strany výrobce informovat zákazníka o výsledku reklamace. V případě uznané reklamace obdrží zákazník „Vyjádření o reklamaci“ a náhradou nové zboží ihned po dodání od výrobce zdarma. V případě zamítnuté reklamace obdrží zákazník neprodleně „Vyjádření o reklamaci“ a reklamované zboží mu bude vráceno na jeho náklady, nebude-li dohodnuto jinak.
Pneumatiky opravované, užívané v rozporu s TP daného vozu či mechanicky poškozené výrobce již neposkytuje standardní záruku.
Bez kompletního vyplnění všech políček reklamačního protokolu nebude reklamace uzavřena a odeslána výrobci, proto prosíme o důkladné a pečlivé vyplnění!
Ke každé zaslané reklamaci je nezbytné přiložit reklamační protokol kvůli její pozdější identifikaci, pokud se tak nestane, může dojít k prodloužení doby, nezbytné k řešení konkrétní reklamace. Pozor! Pohledávky po splatnosti vůči naší společnosti VEREX, s.r.o. a podrobné expertízy výrobce mohou mít za následek prodloužení reklamačního řízení.
Zasláním a vyplněním tohoto protokolu reklamující vyjadřuje souhlas se všemi podmínkami a okolnostmi, uvedenými na reklamačním protokolu, v reklamačním řádu i všeobecných obchodních podmínkách společnosti VEREX, s.r.o. platných a účinných ke dni uzavření rámcové kupní smlouvy.
Požadované informace k reklamaci:
- Značka pneu
- Datum nákupu
- Číslo faktury
- Značka vozidla / model
- Rok výroby vozu
- RZ vozu
- Na pneu najeto (km)
- Datum uplatnění reklamace
- Pneumatika předána dodavateli dne
- Systém poháněných kol
- Typ vozidla
- Používání
- Pozice pneumatiky na vozidle
- Důvod reklamace
- Jak naložit s pneu v případě neuznání reklamace
Kontakty koncového uživatele:
- Jméné, příjmení
- Korespondenční adresa
- Telefon
VEREX, s.r.o. na adrese Tišnovská 305, Kuřim 664 34, Tel. +420 774 665 353, +420 543 213 904